برسی رینگ لایت هیرو مدل Ring light Hero YQ-520A

نقدر و برسی

رینگ لایت هیرو مدل Ring light Hero YQ-520A

مرور

رینگ لایت Hero مدل Ring Light Hero YQ-520A

حلقه های عکس یکی از پرکاربردترین دستگاه های نورپردازی هستند که در اندازه های مختلف در بازار موجود است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت انگشترها، سهولت استفاده و قیمت مقرون به صرفه آنها نسبت به سایر تجهیزات نورپردازی است. نور حلقه را می توان برای مواقعی که نیاز به نور کامل بدون سایه داریم استفاده کرد.

همچنین می توانید از لامپ حلقه عکاسی RING FILL LIGHT برای طراحی ناخن، آرایش، آرایش صورت و موارد دیگر استفاده کنید. این مدل رینگ لایت با توان خروجی 70 وات ابزاری کاربردی برای عکاسی است و همچنین به دلیل دارا بودن نگهدارنده موبایل برای ایجاد محتوای حرفه ای می توانید از این رین لایت با استفاده از آداپتورهای موبایل و برق مستقیم استفاده کنید. اگر قصد استفاده از این رینگ لایت را در فضای باز دارید، آن را به پاوربانک وصل کنید، در صورت تمایل نگهدارنده وسط رینگ لایت، می توانید آن را باز کرده و سایر تجهیزات (میکروفون، نورپردازی دوربین های خانگی و …) را به آن متصل کنید. آی تی. بر روی بدنه این لامپ حلقه ای یک پریز USB تعبیه شده است که برای شما بسیار کاربردی و مفید است.

رینگ لایت Hero مدل Ring Light Hero YQ-520A به شکل دایره به قطر 50 سانتی متر طراحی شده است که می تواند نور یکنواختی را برای عکاسی یا آرایش ایجاد کند.

Ring Light Hero مدل Ring Light Hero YQ-520A با 3 عدد جا گوشی همراه و آینه می تواند عملکردهای خاصی در تولید محتوا به شما بدهد و همچنین دارای ریموت کنترل می باشد. داشتن آینه در حین عکاسی به صورت همزمان برای آرایش و گریم راحت است و کیفیت تولید محتوای شما را افزایش می دهد. این لامپ حلقه ای نیازی به هیچ نوع باتری ندارد و با برق شهری کار می کند. حد تغییر کلوین این محصول 3000 تا 6500 می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت هیرو مدل Ring light Hero YQ-520A" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت هیرو مدل Ring light Hero YQ-520A"، کلیک کنید.