برسی رینگ لایت عکاسی Yidoblo KY-BK512

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی Yidoblo KY-BK512

مرور

انگشتر عکاسی Yidoblo KY-BK512

حلقه نور عکاسی Yidoblo KY-BK512 را می توان یک دستگاه پرکاربرد امروزه در نظر گرفت. رینگ لایت برای انواع عکاسی از مدلینگ گرفته تا پرتره و تبلیغات بسیار مناسب است زیرا نور کاملاً کنترل شده ای به عکاس می دهد. از این دستگاه برای عکاسی زیبایی، آرایشگاه ها و همچنین در پزشکی استفاده می شود. بسیاری از فیلمبرداران برای ساخت کلیپ ها و فیلم ها از نور حلقه نیز استفاده می کنند.

رینگ لایت یکی از کاربردی ترین وسایلی است که برای نورپردازی استودیویی استفاده می شود. این مدل رینگ لایت با قطر 65 سانتی متر طراحی شده است که می تواند نوری یکنواخت برای عکاسی یا آرایش ایجاد کند.

قطر زیاد این حلقه ها نور بسیار نرم و یکنواختی را برای عکاسی و حتی آرایش ایجاد می کند. می توانید این حلقه ها را روی سه پایه نور نصب کنید.

عکاسی با نور حلقه Yidoblo KY-BK512 از برق مستقیم استفاده می کند و توان آن 78 وات است. از دیگر ویژگی های این مدل نورپردازی حلقه ای می توان به دو دیمر در پشت یکی برای تغییر شدت نور و دیگری برای تغییر دمای رنگ اشاره کرد.محدوده کلوین این محصول 3200 تا 5500 می باشد.

پورت USB در پشت حلقه به شارژ تلفن همراه در هنگام استفاده از حلقه کمک می کند.

نکته جالب در مورد رینگ لایت ها نور جذبی است که در چشم سوژه ایجاد می کند و جذابیت خاصی به چشم ها می بخشد و عکس پرتره شما را به عکسی منحصر به فرد تبدیل می کند.

یک آینه به همراه این چراغ LED ارائه شده است. یک طرف آن یک آینه ساده و طرف دیگر آن یک ذره بین است که برای هنرمندان آرایشگر و افرادی که جلوی دوربین آرایش می کنند مناسب است. از این آینه می توان برای سلفی نیز استفاده کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید میکاپ آرتیست های حرفه ای می توانند از این چراغ های LED بدون نورهای مزاحم استفاده کنند تا آرایشی بی عیب و نقص داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی Yidoblo KY-BK512" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی Yidoblo KY-BK512"، کلیک کنید.