برسی رینگ لایت عکاسی Ring Light KY-BK416 به همراه کیف

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی Ring Light KY-BK416 به همراه کیف

مرور

Ring Light عکاسی Ring Light KY-BK416

Ring Light KY-BK416 با توان خروجی 65 وات نسبت به رینگ های 96 وات شدت نور کمتری دارد اما این شدت نور برای کار شما در محیط های بسته کافی است. این رینگ لایت از 3200 تا 5500 کلوین متغیر است. پوشش می دهد که به این معنی است که می توانید دمای نور خود را تغییر دهید (زرد و سفید). این ویژگی برای زمانی که می خواهید عکس هایی بدون تغییر رنگ داشته باشید بسیار کاربرد دارد. زاویه تابش 100 درجه این رینگ لایت نیز به خوبی سایه ها را از بین خواهد برد.

حلقه دارای 4 محفظه برای قرار دادن پایه تلفن همراه و آینه می باشد. به این ترتیب می توانید همزمان از آینه و جا گوشی موبایل روی حلقه استفاده کنید.گیره گوشی موبایل و آینه مقعر ساده در این مدل به شما در گرفتن عکس های سلفی کمک می کند.

این حلقه ها را می توانید روی سه پایه نصب کنید. همچنین می توانید با استفاده از پایه های ارائه شده به همراه این لامپ گوشی هوشمند خود را روی این چراغ ها نصب کنید. پورت USB روی این رینگی به شارژ همزمان گوشی موبایل در حین گرفتن عکس و فیلم با حلقه کمک می کند.

آینه هایی که به همراه این دستگاه ارائه می شوند به شما کمک می کنند هنگام آرایش یا گرفتن عکس سلفی تا حد امکان دقیق باشید. معمولا یک طرف این آینه معمولی (آینه تخت) و طرف دیگر بزرگ شده (آینه مقعر) که مخصوص آرایش است. هنرمندان و افرادی که قصد دارند. آرایش کردن جلوی دوربین مناسب است. حتی در مسابقه گریم و گریم هم که می بینید همه شرکت کنندگان از این حلقه ها استفاده می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی Ring Light KY-BK416 به همراه کیف" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی Ring Light KY-BK416 به همراه کیف"، کلیک کنید.