برسی رینگ لایت عکاسی Ring Light JL-F388

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی Ring Light JL-F388

مرور

لامپ حلقه ای عکاسی JL-F388

حلقه های عکس یکی از پرکاربردترین دستگاه های نورپردازی هستند که در اندازه های مختلف در بازار موجود است. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت انگشترها، سهولت استفاده و قیمت مقرون به صرفه آنها نسبت به سایر تجهیزات نورپردازی است.

بر خلاف سایر نورهای استودیویی و عکاسی، Ring Light JL-F388 یکنواخت نور تولید می کند. نور حلقه را می توان برای مواقعی که نیاز به نور کامل بدون سایه داریم استفاده کرد. رینگ لایت نوعی دستگاه نورپردازی دایره ای است که سوژه را به صورت ملایم از تمامی زوایا روشن می کند.

می توان آن را بر روی انواع پایه های سبک نصب کرد و همراه با یک کیف حمل مطابق با 3 پایه تلفن همراه، یک آداپتور برق و یک کنترل از راه دور ارائه می شود. به همراه این رینگ لایت 3 عدد جا موبایل ارائه شده است که می توانید آن ها را همزمان روی نمایش های سرد رینگ قرار دهید. گاهی اوقات کاربر می خواهد محتوای خود را به طور همزمان در صفحات مجازی مانند یوتیوب، اینستاگرام و … تولید کند. در این صورت سود استفاده از هر سه هولدر موبایل احساس می شود.

توان خروجی Ring Light JL-F388 برابر با 65 وات می باشد. این مقدار می تواند نور قابل توجهی را از فاصله 1 متری روی صورت پرتاب کند.

کاربر می تواند با توجه به نیاز خود رنگ رینگ لایت را در محدوده 3200-5500 کلوین تغییر دهد که در این صورت رنگ نور زرد تا سفید خواهد بود. در پشت رینگ لایت دو پیچ برای تنظیم قدرت نور از 10 تا 100 وجود دارد. درصد و تنظیم نور کلوین قرار دارد.

پورت یو اس بی این مدل رین لایت برای کاربرانی که از رینگ لایت برای گرفتن عکس یا فیلم برداری استفاده می کنند بسیار کاربردی است. این به این دلیل است که شما می توانید تلفن همراه خود را از طریق آن شارژ کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی Ring Light JL-F388" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی Ring Light JL-F388"، کلیک کنید.