برسی رینگ لایت عکاسی Ring Light FS-480 III بدون صفحه نمایش

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی Ring Light FS-480 III بدون صفحه نمایش

بررسی کنید

Ring Light Photography Ring Light FS-480 III بدون صفحه نمایش

Ring Light FS-480 III بدون صفحه نمایش را می توان امروزه دستگاهی پرکاربرد در نظر گرفت. رینگ لایت برای انواع عکاسی از مدلینگ گرفته تا پرتره و تبلیغات بسیار مناسب است زیرا نور کاملاً کنترل شده ای به عکاس می دهد. از این دستگاه برای عکاسی زیبایی، آرایشگاه ها و همچنین در پزشکی استفاده می شود. بسیاری از فیلمبرداران برای ساخت کلیپ ها و فیلم ها از نور حلقه نیز استفاده می کنند.

یکی از مشکلات تجهیزات نورپردازی گران قیمت مصرف برق و همچنین گرمای زیاد است که می تواند آزاردهنده باشد. LED Ring Light FS-480III اینگونه نیست و به لطف استفاده از ال ای دی های کوچک پیشرفته در داخل، این دستگاه بسیار کم مصرف بوده و گرما تولید نمی کند.

چراغ زنگ تلفن

رینگ لایت ها محل مخصوصی برای اتصال پایه تلفن همراه دارند. هنگام خرید رینگ لایت، این پایه تلفن همراه در جعبه موجود است. می توانید موبایل خود را روی پایه نور قرار دهید و عکس بگیرید.همچنین می توانید با استفاده از پایه های ارائه شده به همراه این لامپ گوشی هوشمند خود را روی این چراغ ها نصب کنید.

سلفی با نور حلقه

آینه هایی که به همراه این دستگاه ارائه می شوند به شما کمک می کنند هنگام آرایش یا گرفتن عکس سلفی تا حد امکان دقیق باشید. معمولاً یک طرف این آینه معمولی (آینه تخت) و طرف دیگر آن بزرگنمایی شده (آینه مقعر) است که مخصوص آرایش است. هنرمندان و افرادی که قصد دارند. آرایش کردن جلوی دوربین مناسب است.

نکته دیگری که در مورد این نورها قابل توجه است بازتابی است که در چشم سوژه ایجاد می کند و به آن catch light می گویند. نور این حلقه های نور بسیار ظریف است و جلوه زیبایی بر روی چشم سوژه ایجاد می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی Ring Light FS-480 III بدون صفحه نمایش" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی Ring Light FS-480 III بدون صفحه نمایش"، کلیک کنید.