برسی رینگ لایت عکاسی Ring light Fanimex KY- F530

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی Ring light Fanimex KY- F530

مرور

دوربین حلقه ای فنیمکس KY-F530 با

لامپ حلقه ای Fanimex KY-F530 صفحه نمایش ساخت برند Fanimex. برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، آرایش و کاشت ناخن و … استفاده می شود. این رینگ لایت با باتری و برق مستقیم قابل استفاده است، رینگ لایت نسبت به سایر رینگ لایت ها دارای 512 المنت ال ای دی می باشد. یک گیره موبایل و یک آینه ساده و مقعر در این مدل به شما کمک می کند تا سلفی بگیرید. توان خروجی این مدل لامپ حلقه ای 78 وات می باشد. این مقدار می تواند نور قابل توجهی را از فاصله 1 متری به صورت پرتاب کند.

قابل نصب بر روی سه نوع پایه نور است، همراه با کیف حمل مناسب که شامل سه پایه تلفن همراه، آینه، آداپتور برق و ریموت کنترل می باشد.

به همراه این رینگ لایت 3 عدد جا گوشی موبایل منعطف ارائه شده است که می توانید هر سه رینگی سرد را همزمان نمدی قرار دهید.

پنل پشتی رینگ لایت عکاسی دارای صفحه نمایشی برای نمایش تنظیمات اعمال شده روی رینگ لایت از طریق کلید پنل KY-530 است. هنگامی که دکمه بالا فشار داده می شود، حلقه با برق و با استفاده از دو باتری سری NP-F با کاهش تغذیه می شود.

پورت USB این حلقه برای کاربرانی که از رینگ لایت برای فیلمبرداری استفاده می کنند بسیار کاربردی است. این به این دلیل است که شما می توانید تلفن همراه خود را از طریق دوربین DSLR او شارژ کنید.

یکی از مزیت های Ring Light KY-F530 کنترل از راه دور همراه آن است. کاربر می تواند تمامی تنظیمات از جمله کانال، گروه، پاور و کلوین رینگ لایت را با استفاده از ریموت کنترل از فاصله 20 متری کنترل کند. .

کاربر می تواند با توجه به نیاز خود رنگ رینگ لایت را در محدوده 3200-5500 کلوین تغییر دهد که در این صورت رنگ نور زرد تا سفید خواهد بود. در پشت رینگ لایت دو پیچ برای تنظیم قدرت نور از 10 تا 100 وجود دارد. تنظیم نور درصد و کلوین وجود دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی Ring light Fanimex KY- F530" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی Ring light Fanimex KY- F530"، کلیک کنید.