برسی رینگ لایت عکاسی Harmony Ring Light FE1200

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی Harmony Ring Light FE1200

بررسی کنید

حلقه نور عکاسی هارمونی FE1200

رینگ لایت ها امروزه یکی از پرکاربردترین تجهیزات عکاسی پرتره، مدلینگ و تبلیغات هستند. این ساز به دلیل قطر زیاد رینگ لایت (45 سانتی متر) دارای نور بسیار ملایم و یکنواختی است. یکی از مزایای این حلقه ها قابلیت نصب آنها بر روی سه پایه نور می باشد. همچنین زاویه چرخش این رینگ لایت 120 درجه می باشد.

یک آینه به همراه این چراغ LED ارائه شده است. یک طرف آن یک آینه ساده و طرف دیگر آن یک ذره بین است که برای هنرمندان آرایشگر و افرادی که جلوی دوربین آرایش می کنند مناسب است. از این آینه می توان برای سلفی هم استفاده کرد شاید برایتان جالب باشد که بدانید میکاپ آرتیست های حرفه ای می توانند از این چراغ های ال ای دی بدون نور مزاحم استفاده کنند تا آرایش بی عیب و نقصی داشته باشند. نکته دیگری که در مورد این چراغ ها قابل توجه است نوری است که در چشم سوژه ایجاد می کند و به آن catch light می گویند. نور این حلقه های نوری بسیار ظریف است و جلوه زیبایی در چشم سوژه ایجاد می کند.

از ویژگی های قابل توجه این لامپ حلقه ای می توان به قدرت تابش نور 120 وات، CRI>95 و میزان انتشار 9600 لوکس در فاصله 1 متری اشاره کرد. همه این ویژگی ها نور حلقه ای FE1200 را به یک نور حرفه ای برای عکاسی تبدیل می کند که با قدرت نوردهی بالا و تشخیص صحیح رنگ های محیطی را ارائه می دهد.

پورت USB در این مدل Ring Light برای کاربرانی که از Ring Light برای گرفتن عکس یا فیلمبرداری استفاده می کنند بسیار مفید است. این به این دلیل است که شما می توانید تلفن همراه خود را از طریق آن شارژ کنید. همچنین با خرید دو عدد باتری شارژی سری NP-F می توانید از این رینگ لایت قابل حمل در فضای باز استفاده کنید.

رینگ لایت هارمونی رینگ لایت FE1200 از برق مستقیم استفاده می کند و توانی معادل 120 وات دارد. این مدل رینگ لایت مجهز به دیمر برای تغییر نور است و دمای رنگی از 3200 کلوین تا 6500 کلوین تولید می کند. به همراه این چراغ آینه، آداپتور، پایه نگهدارنده گوشی در بسته بندی موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی Harmony Ring Light FE1200" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی Harmony Ring Light FE1200"، کلیک کنید.