برسی رینگ لایت عکاسی هیرو HERO Ring light 13 inch

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی هیرو HERO Ring light 13 inch

مرور

چراغ حلقه HERO 13 اینچ

امروزه حلقه ها یکی از پرکاربردترین وسایل نورپردازی برای عکاسی پرتره، مدلینگ و تبلیغات هستند. یکی از مهم ترین کاربردهای این چراغ ها برای عکاسان حرفه ای برای عکاسی پرتره از آرایشگاه ها و عروسی ها و همچنین عکاسی ماکرو است. این حلقه ها را می توانید روی سه پایه نصب کنید.

حلقه عکاسی هیرو 13 اینچ از برند HERO با 224 ال ای دی قدرت لامپ برابر با 44 وات می باشد که مناسب برای استفاده در سالن های زیبایی، تاتو و مانیکور می باشد.

درگاه USB در کنار حلقه می تواند برای شارژ تلفن همراه در حین استفاده از حلقه استفاده شود. این رینگ لایت دارای صفحه نمایش برای نمایش تنظیمات نور کلوین است و نور خروجی آن قابل لمس است. کاربر می تواند با توجه به نیاز خود رنگ رینگ لایت را تغییر دهد. ، و در این حالت رنگ نور زرد تا سفید است.این مدل با استفاده از آداپتور و از طریق برق شهری روشن می شود.

یکی از مزایای این حلقه ها قابلیت نصب آنها بر روی سه پایه نور است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی هیرو HERO Ring light 13 inch" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی هیرو HERO Ring light 13 inch"، کلیک کنید.