برسی رینگ لایت عکاسی هارمونی HARMONY Ring light SY-480II با صفحه نمایش

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی هارمونی HARMONY Ring light SY-480II با صفحه نمایش

مرور

HARMONY Ring Light SY-480II

امروزه استفاده از رینگ لایت در بین مردم بیشتر شده است و دلیل آن نیز گسترش دایره استفاده کنندگان از این محصول است. رینگ لایت ها امروزه یکی از پرکاربردترین تجهیزات عکاسی پرتره، مدلینگ و تبلیغات هستند.

می‌توانید حلقه نور عکاسی Harmony SY-480II را بر روی گوشی خود نصب کنید تا با نور مداومی که ارائه می‌کند، سلفی‌ها و ویدیوهای هوشمند بگیرید. این محصول دارای قطر بیرونی 45 سانتی متر و قطر داخلی 32 سانتی متر می باشد که با تامین نور پیوسته می توان از این نور حلقه ای فلورسنت برای افرادی که نیاز به عکاسی ندارند نیز استفاده کرد. آرایشگران و آرایشگران می توانند از این اپلیکیشن به همراه این نورپردازی (آینه، آداپتور، ریموت کنترل، پایه نگهدارنده گوشی، کیف حمل) در بسته بندی استفاده کنند.

Ring Light Photography Ring Light SY-480II توان خروجی 96 وات را دارد، همچنین می توانید منبع تغذیه این محصول را با استفاده از برق و باتری تغذیه کنید که برای اکثر پروژه ها بسیار کاربردی است. البته باید گفت که با باتری های سری NP سونی سازگاری کامل دارد (باتری باید جداگانه خریداری شود).

پورت USB در این مدل حلقه برای کاربرانی که از حلقه برای عکاسی یا فیلم برداری استفاده می کنند بسیار مفید است زیرا می توانید از طریق آن گوشی موبایل خود را شارژ کنید. قابل نصب روی سه پایه

از دیگر ویژگی های این مدل نورپردازی حلقه می توان به دو دیمر موجود در آن اشاره کرد که یکی برای تغییر شدت نور و دیگری تغییر دمای رنگ این محصول از 3200 به 5600 می باشد.

آینه هایی که به همراه این دستگاه ارائه می شوند به شما کمک می کنند هنگام آرایش یا گرفتن عکس سلفی تا حد امکان دقیق باشید. معمولاً یک طرف این آینه معمولی (آینه تخت) و طرف دیگر آن بزرگ شده (آینه مقعر) است که مخصوص آرایش است. هنرمندان و افرادی که قصد دارند برای آرایش جلوی دوربین مناسب است شاید برایتان جالب باشد که میکاپ آرتیست های حرفه ای می توانند با استفاده از این چراغ های LED و بدون نور مزاحم آرایش و گریم کاملی داشته باشند. آینه دو طرفه ساده و مقعر با نگهدارنده به کاربر کمک می کند تا آرایش کند و ضبط زنده و سلفی بگیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی هارمونی HARMONY Ring light SY-480II با صفحه نمایش" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی هارمونی HARMONY Ring light SY-480II با صفحه نمایش"، کلیک کنید.