برسی رینگ لایت عکاسی مدل YQ-350 RGB

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی مدل YQ-350 RGB

بررسی کنید

حلقه نور عکاسی YQ-350 RGB

رینگ لایت YQ-320A برخلاف سایر نورهای استودیویی و عکاسی، نور یکنواخت تولید می کند. نور حلقه را می توان برای مواقعی که نیاز به نور کامل بدون سایه داریم استفاده کرد. رینگ لایت نوعی دستگاه نورپردازی دایره ای است که سوژه را به آرامی و از تمام زوایا روشن می کند.

رینگ لایت عکاسی YQ-350 RGB با قطر 35 سانتی متر و قابلیت تنظیم 7 رنگ RGB مناسب برای عکاسی پرتره و مدل سازی، ساخت ویدیو کلیپ های جذاب و حتی نقاشی نور می باشد.

حلقه نور عکاسی YQ-350 RGB این یک نور حلقه RGB است که می تواند رنگ ها را تغییر دهد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این رین لایت تنظیم رنگ نور در 3 حالت تک رنگ، چشمک زن و چرخش هفت رنگ RGB می باشد. بدین ترتیب 7 رنگ RGB روی رینگ لایت نمایش داده می شود.

پورت یو اس بی این مدل رین لایت برای کاربرانی که از رینگ لایت برای گرفتن عکس یا فیلم برداری استفاده می کنند بسیار کاربردی است. این به این دلیل است که شما می توانید تلفن همراه خود را از طریق آن شارژ کنید.یک لامپ حلقه ای 20 واتی هفت رنگ YQ350 از طریق درگاه USB استفاده می شود. تنظیمات این رینگ لایت با کنترل کابل USB آن انجام می شود..

این کنترل دارای دکمه روشن/خاموش، دکمه حالت (تنظیم حالت برای انتخاب رنگ)، دکمه کاهش و افزایش توان خروجی از 1 تا 100 درصد می باشد. یک نگهدارنده زنگ تلفن همراه با این چراغ حلقه ای ارائه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی مدل YQ-350 RGB" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی مدل YQ-350 RGB"، کلیک کنید.