برسی رینگ لایت عکاسی مدل G1 به همراه پایه

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی مدل G1 به همراه پایه

بررسی کنید

حلقه عکاسی G1 با پایه

بر خلاف سایر نورهای استودیویی و عکاسی، لامپ عکاسی حلقه ای G1 همراه با پایه یک نور یکنواخت تولید می کند. نور حلقه را می توان برای مواقعی که نیاز به نور کامل بدون سایه داریم استفاده کرد. رینگ لایت نوعی نورپردازی گرد است که برای عکاسی پرتره، آرایشگاه ها و وبلاگ نویسان بسیار کاربردی است امروزه گرفتن عکس با نور و کیفیت مناسب در فضاهای مجازی نیز یکی از راه های کسب درآمد محسوب می شود که به شما توصیه می کنیم. با تهیه رینگ لایت عکس های حرفه ای و با کیفیت داشته باشید. نور حلقه سوژه را با نور ملایم از تمام زوایا روشن می کند. توان این رینگ لایت 12-24 وات می باشد.

شما می توانید این مدل را در محدوده دمایی 3500 و 6000 کلوین تنظیم کنید. اگر می خواهید نور گرم داشته باشید باید عدد بالاتری را انتخاب کنید. با استفاده از کنترل از راه دور کابل USB این حلقه نور، طیف نور را تغییر دهید. Ring Light G1 دارای پایه پشتیبانی است. زاویه روشنایی این مدل لامپ حلقه ای 180 درجه می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی مدل G1 به همراه پایه" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی مدل G1 به همراه پایه"، کلیک کنید.