برسی رینگ لایت عکاسی لنزیوم مدل FX-480 III

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی لنزیوم مدل FX-480 III

مرور

رینگ لایت عکاسی لنزیم مدل FX-480 III

امروزه حلقه ها یکی از پرکاربردترین وسایل نورپردازی برای عکاسی پرتره، مدلینگ و تبلیغات هستند. یکی از مهم ترین کاربردهای این چراغ ها برای عکاسان حرفه ای برای پرتره های آرایشگری، مدل ها و پرتره های عروسی و همچنین عکاسی ماکرو است. محصولات سری FX لنزیم از تراشه های LED SMD با روشنایی بالا استفاده می کنند. قطر زیاد این حلقه ها برای عکاسی و حتی آرایش، سبکی بسیار نرم و یکنواخت ایجاد می کند. این حلقه ها را می توانید روی سه پایه نور نصب کنید.

رینگ لایت عکاسی لنزیم مدل FX-480 IIIبا 480 عدد لامپ ال ای دی توانی معادل 96 وات دارد که می تواند نور قابل توجهی را در اختیار کاربر قرار دهد. کاربر می تواند با توجه به نیاز خود رنگ انگشتر را در محدوده 3200-5500 کلوین تغییر دهد. در این حالت رنگ نور در پشت رینگ لایت زرد است، دو پیچ برای تنظیم قدرت نور از 10 تا 100 درصد و برای تنظیم شارژ کلوین تلفن همراه وجود دارد در حالی که با استفاده از رین لایت FX480 III تغذیه می شود. یک آداپتور و از طریق برق شهری.با خرید این مدل کاربر می تواند از آن در استودیو یا داخل خانه استفاده کند.همچنین با خرید دو عدد باتری شارژی سری NP-F می توانید از این رینگ لایت قابل حمل در فضای باز استفاده کنید.

آینه هایی که به همراه این دستگاه ارائه می شوند به شما کمک می کنند هنگام آرایش یا گرفتن عکس سلفی تا حد امکان دقیق باشید. معمولاً یک طرف این آینه معمولی (آینه تخت) و طرف دیگر آن بزرگنمایی شده (آینه مقعر) است که مخصوص آرایش است. هنرمندان و افرادی که قصد دارند برای آرایش جلوی دوربین مناسب است شاید برایتان جالب باشد که میکاپ آرتیست های حرفه ای می توانند با استفاده از این چراغ های LED و بدون نور مزاحم آرایش و گریم کاملی داشته باشند. یک آینه دو طرفه مقعر ساده با نگهدارنده تلفن همراه به کاربر کمک می کند تا آرایش کند و ضبط زنده کند و سلفی بگیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی لنزیوم مدل FX-480 III" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی لنزیوم مدل FX-480 III"، کلیک کنید.