برسی رینگ لایت عکاسی ریموت دار Ring Light Viltrox VL-600T

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی ریموت دار Ring Light Viltrox VL-600T

بررسی کنید

رینگ لایت رینگ لایت عکاسی از راه دور Viltrox VL-600T

لامپ حلقه عکاسی VL-600T تولید برند Viltrox و همچنین سایر نمونه های انگشتر با قطر 45 سانتی متر مناسب برای نورپردازی در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، نورپردازی برای عکاسی پرتره، مدلینگ و تبلیغات از جمله ویژگی های Viltrox VL- . نور حلقه 600T محدوده رنگ از 3300 تا 5600 کلوین، قدرت نور خروجی 45 وات، نور خروجی از 20 تا 100 درصد قابل تنظیم است و CRI بالاتر از 95 است. گیره تلفن همراه و آینه مقعر ساده می توانند در این زمینه برای عکاسی سلفی به شما کمک می کند. با استفاده از ریموت کنترلی که به همراه حلقه ارائه می شود، می توانید تنظیمات آن را از راه دور با استفاده از برق شهری و باتری 2550 کنترل کنید، چراغ ها یا حلقه ها یکی از پرکاربردترین وسایل نورپردازی برای عکاسی پرتره، مدلینگ و تبلیغات هستند. قطر زیاد این حلقه ها برای عکاسی و حتی آرایش، سبکی بسیار نرم و یکنواخت ایجاد می کند. این حلقه ها را می توانید روی سه پایه نور نصب کنید. همچنین می توانید با استفاده از پایه های ارائه شده به همراه این لامپ گوشی هوشمند خود را روی این چراغ ها نصب کنید.

از مزیت آینه حلقه عکاسی Viltrox VL-600T

آینه های موجود در این دستگاه در هنگام آرایش یا عکاسی به شما کمک می کند گرفتن سلفی با حداکثر دقت معمولا یک طرف این آینه معمولی (آینه تخت) وطرف دیگر بزرگنمایی (آینه مقعر) است که مخصوص آرایشگرها و شخصی که جلو می رود. دوربین اسلوموشن خوبه ممکن است به آرایشگران حرفه ای علاقه مند باشید با استفاده از این چراغ های ال ای دی و بدون نورهای مزاحم می توانید بدون آرایش و آرایش استفاده کنید دارای نقص حتی در مسابقه گریم و خودآرایی برگزار شده است همانطور که می بینید، همه شرکت کنندگان از این حلقه ها استفاده می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی ریموت دار Ring Light Viltrox VL-600T" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی ریموت دار Ring Light Viltrox VL-600T"، کلیک کنید.