برسی رینگ لایت عکاسی ریموت دار Ring Light FE 480 III با صفحه نمایش

نقدر و برسی

رینگ لایت عکاسی ریموت دار Ring Light FE 480 III با صفحه نمایش

بررسی کنید

ریموت رینگ لایت FE 480 III با صفحه نمایش

رینگ لایت FE 480 III برای عکاسی از راه دور با صفحه نمایش یا حلقه ها را می توان یکی از پرکاربردترین دستگاه های نورپردازی امروزی دانست. این محصولات از نظر ظاهری ترکیب متفاوتی با سایر تجهیزات مورد استفاده در کارگاه ها و سایر مکان های نوردهی دارند و می توان گفت شکل آن ها برگرفته از ظاهر دایره ای آنهاست. این دسته از محصولات معمولا از حلقه ای تشکیل شده است که یا با لامپ های LED کوچک پوشانده می شود یا منبع نور یکپارچه اما دایره ای شکل، البته نوع اول بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این چراغ ها مانند نام و شکلشان برای کارکرد خاصی نیز استفاده می شوند و نکته جالب این است که معمولا هیچ منبع نور دیگری نمی تواند کار آنها را انجام دهد. یکی از مهم ترین کاربردهای این چراغ ها برای عکاسان حرفه ای برای پرتره آرایشگاه، پرتره مدل و پرتره عروسی و همچنین عکاسی ماکرو است.

چراغ حلقه fe480iii

از مزایای رینگ لایت fe480iii نسبت به مدل FE-480 II می توان به این نکته اشاره کرد که پورت USB رینگ لایت FE-480 III برای کاربرانی که از رینگ لایت برای فیلمبرداری یا ضبط کلیپ استفاده می کنند بسیار مفید است. چون موبایل توسط آن شارژ می شود.

رینگ لایت FE-480 III به شکل دایره با قطر 45 سانتی متر طراحی شده است که می تواند نور یکنواختی را برای عکاسی یا آرایش ایجاد کند. محصولات سری FE لنزیم از تراشه های LED SMD با روشنایی بالا استفاده می کنند. در کنار این رینگ لایت یک پایه تکیه گاه بلند قرار دارد که می توان آن را تا کرد. همچنین یک پایه تلفن همراه و یک آینه برای استفاده در هنگام آرایش یا گرفتن عکس های سلفی وجود دارد.

رینگ لایت FE480III رینگ لایت

رینگ لایت FE-480 III دارای 480 لامپ ال ای دی است و هم از باتری و هم برق تغذیه می کند و دمای نور آن از 3200 تا 5500 درجه کلوین قابل تنظیم است. طراحی این محصول حمل و جابجایی آن را آسان کرده و انتخابی مناسب و حرفه ای برای استفاده در سالن های آرایش، آتلیه، عکاسی عروس و پرتره و … می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت عکاسی ریموت دار Ring Light FE 480 III با صفحه نمایش" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت عکاسی ریموت دار Ring Light FE 480 III با صفحه نمایش"، کلیک کنید.