برسی رینگ لایت رومیزی 6 اینچ آینه دار

نقدر و برسی

رینگ لایت رومیزی 6 اینچ آینه دار

مرور

انگشتر رومیزی 6 اینچی

دارای 64 لامپ ال ای دی، دمای رنگ این محصول از 3000 تا 6000 کلوین می باشد. رینگ لایت رومیزی قابل استفاده برای تلفن همراه و دوربین در داخل بسته 6 اینچی رینگ لایت، آینه و ریموت کنترل تعبیه شده است.

ویژگی های چراغ حلقه رومیزی 6 اینچی

این مدل لامپ حلقه ای با سایز 15.7 سانتی متر، یک چراغ رومیزی کوچک است که روی میز آرایش و برای مصارف خانگی، آرایش استفاده می شود. این میزان نور خروجی این حلقه است و نسبت به اندازه آن قابل قبول است در مقایسه با سایر حلقه های رومیزی، نور دارای هفت رنگ است.

دارای طیف نور سفید و خورشیدی و ترکیبی از هر دو است و با استفاده از کنترل از راه دور کابل USB می توانید طیف نور را کنترل کنید. این چراغ حلقه را تعویض کنید. همچنین میزان نور خروجی در 3 مرحله از 10 تا 100 درصد قابل تنظیم است.

یکی دیگر از ویژگی های رینگ لایت، آینه متصل است که به صورت مغناطیسی به آهنرباهای بدنه رینگ لایت متصل می شود و کاربر می تواند به راحتی از رینگ لایت استفاده کند.

نور این حلقه نور معمولا بین 3000-6000 کلوین است و همچنین می توانید طیف رنگی نور زرد و سفید را با یکدیگر ترکیب کرده و نورهایی با افکت های دلخواه ایجاد کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رینگ لایت رومیزی 6 اینچ آینه دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رینگ لایت رومیزی 6 اینچ آینه دار"، کلیک کنید.