برسی رادیو فلاش برقی کابل درشت Scope DS-16

نقدر و برسی

رادیو فلاش برقی کابل درشت Scope DS-16

بررسی کنید

میدان رادیویی سیمی بزرگ با فلاش الکتریکی DS-16

استفاده از فلاش های رادیویی برای همگام سازی (همگام سازی) فلاش با شاتر دوربین این فلاش رادیویی قابلیت همگام سازی تا 1/200 ثانیه را دارد فرکانس 2.4 گیگاهرتز در فضای باز دارای بردی معادل 80 متر و به دلیل داشتن کانال های متعدد است در مکان هایی که تعداد فلاش ها زیاد است تداخل ایجاد نمی کند. رادیو فلش DS-.16 باتری موجود است.

میدان رادیویی سیمی بزرگ با فلاش الکتریکی DS-16

مزیت فلاش های رادیویی با باتری این است که می توان از آنها در فضای باز و خارج از استودیو استفاده کردمی توانید از آن استفاده کنید با این تفاوت که هر از چند گاهی باید باتری آن را تعویض کنید یکی از مزیت های این رادیو فلش نسبت به مدل های دیگر، درب پشتی فرستنده استسطح کشویی باز می شود و دیگر نیازی نیست پشت فرستنده را باز کنید. این یک مدل بزرگ است و برای آن دسته از فلاش هایی که دارای شیارهای کابل بزرگ هستند مناسب است است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی رادیو فلاش برقی کابل درشت Scope DS-16" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی رادیو فلاش برقی کابل درشت Scope DS-16"، کلیک کنید.