برسی دستگاه فون زنجیری 3 محوره پرتابل به همراه سه پایه ولوله3متری

نقدر و برسی

دستگاه فون زنجیری 3 محوره پرتابل به همراه سه پایه ولوله3متری

بررسی کنید

دستگاه تلفن زنجیر 3 محور قابل حمل با سه پایه و لوله 3 متری

با استفاده از این ابزار می توانید سه گوشی استودیویی را روی دو سه پایه روشن کنید نصب ابزاری مناسب برای افرادی که نیاز به جابجایی آتلیه خود دارند و همچنین عکاسانی که به دلیل اجاره فضا یا دلایل دیگر نمی خواهند دیوار را سوراخ کنند آنها گوشی برای نصب دستگاه ندارند. اگرچه این گوشی قابلیت اتصال به سقف یا دیوار را دارد و اگر در مکان ثابتی هستید می توانید این دستگاه را به سقف یا دیوار وصل کنید.

این ابزار استفاده از تلفن های استودیویی را در زمان نیاز به جابجایی آسان می کند باعث می شود کیفیت ساخت خوبی داشته باشد و سبک وزن باشد این تلفن زنجیری دارای دو شماره می باشد سه پایه با ارتفاع 280 سانتی متر ارائه شده است.

دستگاه تلفن زنجیر 3 محور قابل حمل با سه پایه و لوله 3 متری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی دستگاه فون زنجیری 3 محوره پرتابل به همراه سه پایه ولوله3متری" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی دستگاه فون زنجیری 3 محوره پرتابل به همراه سه پایه ولوله3متری"، کلیک کنید.