برسی باتوم لایت ویلتروکس VILTROX RGB K60

نقدر و برسی

باتوم لایت ویلتروکس VILTROX RGB K60

مرور

چوب نور VILTROX RGB K60

چراغ‌های استوانه‌ای ساخته شده از LED را باتون لایت (چوب نور) می‌گویند. استفاده از استیک لایت در عکاسی و فیلمبرداری به خلاقیت شما بستگی دارد. به کمک این نور استوانه ای می توانید عکس ها و فیلم های منحصر به فردی بگیرید و محیط را به نوعی رنگ آمیزی کنید. استیک نور VILTROX RGB K60 از برند Viltrox دارای توان خروجی 20 وات می باشد. در حداکثر توان، دمای رنگ 2500-8500 کلوین استرنگ و حالت نور RGB از طریق دکمه های پشت Bottom Lite انتخاب می شوند.

از نور مشعل VILTROX RGB K60 می توان برای نورپردازی، تحقق ایده های خلاقانه عکاسی، ایجاد تیزرهای تبلیغاتی، نور پس زمینه، نور پرکننده در عکاسی پرتره و مدل سازی و غیره استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برسی باتوم لایت ویلتروکس VILTROX RGB K60" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برسی باتوم لایت ویلتروکس VILTROX RGB K60"، کلیک کنید.