«اوچریتینو» به تصرف ارتش روسیه درآمد

«اوچریتینو» به تصرف ارتش روسیه درآمد

وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: «اوچریتینو» در دونتسک به تصرف روسیه درآمد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در 24 ساعت گذشته اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه کنترل کامل شهرک «اوچریتینو» واقع در دونتسک را به دست گرفتند.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: کارگاه های تولید سوخت موشک و سلاح برای پهپادهای اوکراینی نیز مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شدند.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می کند: نیروهای مسلح روسیه مواضع خود را در خط مقدم بهبود بخشیدند؛ 6 حمله نیروهای مسلح اوکراین در لوهانسک دفع شد و دشمن 305 نظامی را از دست داد.

این بیانیه در ادامه می افزاید: اوکراین در یک روز 380 پرسنل نظامی و یک تانک آبرامز را در منطقه تحت مسیولیت یگان «مرکز» ارتش روسیه از دست داد. نیروهای روسیه یک انبار تسلیحات موشکی ساخت غرب را در نزدیکی اودسا منهدم کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "«اوچریتینو» به تصرف ارتش روسیه درآمد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "«اوچریتینو» به تصرف ارتش روسیه درآمد"، کلیک کنید.