انتقاد رام الله از جدی نبودن جامعه بین المللی برای فشار بر رژیم صهیونیستی

انتقاد رام الله از جدی نبودن جامعه بین المللی برای فشار بر رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد درخواست جامعه بین المللی از رژیم صهیونیستی برای توقف قتل غیرنظامیان و در عین حال ارسال سلاح برای این رژیم یک تناقض اخلاقی آشکار است.

به گزارش اسمارت تیم، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: ما جنگ نسل کشی در غزه و گرسنگی دادن به مردم غزه و محروم کردن آن ها از معالجه و خدمات پزشکی و آواره کردن مردم را محکوم می کنیم. متاسفانه شکست بین المللی در مجبور کردن اسراییل به اجرای قطعنامه های شورای امنیت و حکم دیوان بین المللی دادگستری ادامه دارد. همچنین تمناها و خواهش ها از اسراییل برای توقف جنگ ادامه دارد اما هیچ گونه فشار واقعی یا اشاره ای به تحریم ها علیه دولت اسراییل وجود ندارد.

به نقل از خبرگزاری سما، این وزارتخانه تاکید کرد: موضوع عجیب مواضع برخی کشورهایی است که از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل می خواهند قتل غیرنظامیان را متوقف کند و در عین حال برای اسراییل سلاح می فرستند! این یک تناقض اخلاقی آشکار است که جدی نبودن مواضع این کشورها را نشان می دهد.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتقاد رام الله از جدی نبودن جامعه بین المللی برای فشار بر رژیم صهیونیستی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتقاد رام الله از جدی نبودن جامعه بین المللی برای فشار بر رژیم صهیونیستی"، کلیک کنید.