امدادرسانی به خدمه ۲ شناور در خلیج فارس انجام شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

امدادرسانی به خدمه ۲ شناور در خلیج فارس انجام شد - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اسمارت تیم، مصطفی حاجی رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار شناور خدمات سکو حفاری متحرک به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی‌های لازم شناور ناجی ۲۰ به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و گرفتن بیمار به سمت مبدا حرکتی خود حرکت کرد و سپس با رسیدن به اسکله فرد بیمار را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در دومین عملیات نیز پیرو اعلام اضطرار یک فروند نفتکش به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر بیماری یک از خدمه، شناور ناجی ۹ به منطقه اعزام شد.

حاجی رضایی افزود: شناور ناجی پس از تحویل گرفتن فرد بیمار را به آمبولانس مستقر در اسکله مروارید جزیره خارگ تحویل داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی به خدمه ۲ شناور در خلیج فارس انجام شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی به خدمه ۲ شناور در خلیج فارس انجام شد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.