افتتاح 3 پروژه خدماتی تولیدی و برق رسانی در دامغان – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

افتتاح 3 پروژه خدماتی تولیدی و برق رسانی در دامغان - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

مهدی بندرآبادی در گفت وگو با خبرنگار اسمارت تیم، ضمن بیان اینکه امروز باحضور استاندار سمنان و با اعتبار 880 میلیارد ریال، سه پروژه خدماتی تولیدی و برق رسانی در دامغان افتتاح شد، تاکید کرد: نخستین پروژه افتتاح مرغداری گوشتی 70 هزار قطعه ای در منطقه آگره دامغان بود که برای ایجاد و راه اندازی این پروژه 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه که از این مبلغ 120 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانکی و مابقی آورده سرمایه گذار تامین و هزینه شده است.

وی افزود: دومین پروژه مورد افتتاح واحد تولید عرقیات در شهر دیباج بوده که برای این 470 میلیارد ریال اعتبار توسط بخش خصوصی هزینه و در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع هزینه صورت گرفت.

فرماندار دامغان گفت: آخرین پروژه قابل افتتاح برق رسانی به سرچشمه و منطقه لارکوه دیباج بوده که برای انجام این پروژه 10 میلیارد ریال اعتبار و از سوی اداره کل میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع دستی استان سمنان هزینه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح 3 پروژه خدماتی تولیدی و برق رسانی در دامغان – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح 3 پروژه خدماتی تولیدی و برق رسانی در دامغان – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.