استادان بسیجی در تعلیم و تربیت اجتماعی دانشجویان نقش آفرین باشند

استادان بسیجی در تعلیم و تربیت اجتماعی دانشجویان نقش آفرین باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب گفت: استادان بسیجی باید با روشنگری و ترکیب علم و ایمان در زمینه تعلیم و تربیت اجتماعی دانشجویان نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اسمارت تیم، جعفر شریعتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب در نشست هم اندیشی استاد تراز انقلاب اسلامی که به مناسبت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و با حضور مسئولان شهرستان داراب و استادان حوزه و دانشگاه در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: شهید چمران هم در حوزه‌های علم و دانش و هم در حوزه اخلاق و دین مداری جزء برترین‌هاست و نمونه بارز استاد تراز انقلاب اسلامی و الگویی تمام عیار برای استادان، دانشجویان و مسئولان به‌شمار می‌آید.

وی با اشاره به حضور حماسی و باشکوه مردم در تشییع سید الشهدای خدمت شهید رئیسی و همراهانشان افزود: مردم با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح حماسه خود را تکمیل خواهند کرد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب عنوان کرد: در این روز‌ها که دشمنان اسلام و انقلاب از راه‌های مختلف برای آسیب‌زدن به کشور استفاده می‌کنند، به‌شدت نیاز است که استادان دانشگاه‎ها شهید دکتر چمران را به‌عنوان استاد تراز انقلاب اسلامی الگوی عملی خود قرار داده و به مانند این شهید دانشمند و بزرگوار برای اعتلا و سربلندی انقلاب اسلامی و کشور تلاش کنند.

شریعتی اضافه کرد: استادان بسیجی باید با روشنگری و ترکیب علم و ایمان راهنما و روشنی‌بخش مسیر حرکت قشر نخبه دانشجویی باشند و در زمینه تعلیم و تربیت اجتماعی دانشجویان نقش آفرینی کنند.

وظیفه استادان بسیجی، تربیت دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی است

استاد و پژوهشگر حوزه و دانشگاه نیز با اشاره به زندگی سراسر تلاش شهید چمران اسوه عشق و فداکاری، گفت: وظیفه استادان بسیجی، تربیت دانشجویان تراز انقلاب اسلامی است و باید استادان بسیجی با روشنگری، راهنما و روشنی‌بخش مسیر حرکتی قشر نخبه دانشجویی نیز باشند.

حجت الاسلام وحید علیمرادپور ادامه داد: شهید چمران همه عمر بابرکت خود را صرف جهاد در راه خدا و تلاش علمی و عملی کرد و به‌معنای واقعی کلمه مصداق آیه ۲۰ سوره مبارکه توبه بود. این شهید بزرگوار ایمان، هجرت و جهاد در راه خدا را به‌عنوان مسیر و الگوی حرکتی خود در طول زندگی قرار داد.

جوانان و دانشجویان شهید چمران را الگو قرار دهند

حجت‌الاسلام محمدرضا خسروی، امام جمعه جنت‌شهر نیز با اشاره به ابعاد مختلف زندگی شهید چمران، بیان کرد: این شهید نه‌ تنها الگوی کاملی برای استادان دانشگاه است؛ بلکه جوانان و دانشجویان نیز می‌توانند این شهید بزرگوار را برای خود به‌عنوان الگو قرار دهند و تلاش کنند تا مانند شهید چمران نامی ماندگار از خود به جای بگذارند.

به گزارش اسمارت تیم، در این مراسم از کمال غلامی‌پور فرد و نسرین علوی‌نیا به‌دلیل همکاری و فعالیت مؤثر با کانون بسیج اساتید شهرستان داراب تجلیل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استادان بسیجی در تعلیم و تربیت اجتماعی دانشجویان نقش آفرین باشند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استادان بسیجی در تعلیم و تربیت اجتماعی دانشجویان نقش آفرین باشند"، کلیک کنید.