آغاز بارش های پراکنده در زنجان از فردا

آغاز بارش های پراکنده در زنجان از فردا

اسمارت تیم/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با تقویت سامانه بارشی از فردا بارش های رگباری و رعد و برق به خصوص نیمه غربی و جنوبی استان را فرا می گیرد.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با خبرنگار اسمارت تیم، با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا حدودی ابری است، افزود: این شرایط جوی از بعدازظهر با وزش باد و بارش های خفیف به خصوص در ارتفاعات استان همراه می شود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان، تصریح کرد: روز جمعه نیز بارش ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت.

رحمن نیا تاکید کرد: با توجه به ماهیت رگباری بارش ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: به تدریج دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و روزهای خنک تری را پیش رو خواهیم داشت.

رحمن نیا دمای فعلی شهر زنجان را 16 درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

پایان خبر اسمارت تیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز بارش های پراکنده در زنجان از فردا" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز بارش های پراکنده در زنجان از فردا"، کلیک کنید.