آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می یابد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می یابد - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

محمدعلی زورآوند در گفت وگو با خبرنگار اسمارت تیم اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از خروجی مدل های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته آینده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می شود.

وی افزود: بارش که غالباً طی ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه نصریح کرد: در روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می شود؛ اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

به گفته زورآوند دمای روزانه هوا که تا پایان هفته بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می یابد؛ در روزهای شنبه و یکشنبه روندی افزایشی خواهد یافت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می یابد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می یابد – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.