آخرین جلسه کنگره شهدای شهرستان اردستان در سال 1402 – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

آخرین جلسه کنگره شهدای شهرستان اردستان در سال 1402 - خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری اسمارت تیم، گروه استان ها- علیرضا صفاری فر: آخرین جلسه کنگره شهدای شهرستان اردستان در سال 1402 برگزار شد.

سید محمد هادی احمدی طبا، فرماندار اردستان در این جلسه اظهار داشت: آموزش و پرورش نسبت به برگزاری یادواره شهدا در مدارس برای دانش آموزان اقدام کند، همچنین باید یاد و خاطره شهدا توسط مسوولین، هییت های مذهبی و مردم شهید پرور شهرستان گرامی داشته شود.

سرهنگ پاسدار روح الله صنعتکار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان نیز گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 171 یادواره شهدا در عنوان های مختلف در شهرستان اردستان برگزار شده و برای سال آینده اجرای یادواره شهدا در قشرهای مختلف دیگر در دستور کار است.

وی افزود: جمع آوری اطلاعات شهدای شهرستان از جمله وصیت نامه، کلیپ، عکس و خاطره توسط کارگروه جمع آوری کنگره شهدا انجام شده و نشست های روشنگری با رویکرد درس هایی از شهدا در طول سال برگزار شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین جلسه کنگره شهدای شهرستان اردستان در سال 1402 – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین جلسه کنگره شهدای شهرستان اردستان در سال 1402 – خبرگزاری اسمارت تیم | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.